CrossNetworks 088-2707707

Incident melding

Incident details

Incident code(s) TID1518
 
 
Incident start 9-2-2019   05:46 uur
Incident einde 9-2-2019   15:38 uur
Incident omschrijving Storing op het netwerk van CrossNetworks
Huidige status Incident afgesloten

Logboek details

9-2-2019   18:12 uur De storing is volledig opgelost. Indien u toch nog verbindingsproblemen ervaart kunt u dit melden via helpdesk@crossnetworks.nl of bellen naar 088-2707707
9-2-2019   13:39 uur Er is zojuist nog 2 keer een korte hik-up geweest op het netwerk van 2x 30sec. De oorzaak is weg genomen.
9-2-2019   09:29 uur Er was nog 1 verbinding die nog niet goed functioneerde. Deze is inmiddels ook hersteld
9-2-2019   09:10 uur De Switch is vervangen. Alles is weer up and running. We lopen nu nog alles na om er zeker van te zijn dat alles weer opgelost is
9-2-2019   08:35 uur De switch is bijna vervangen. De verbindingen zullen stuk voor stuk terugkomen
9-2-2019   07:36 uur De Engineer is op locatie en het ziet er naar uit dat de Switch Defect is. Deze zal vervangen moeten worden. Dit zal ongeveer 60 minuten duren.
9-2-2019   06:04 uur Om 5:46 is er een Switch in Amstedam down gegaan. We krijgen ook melding en binnen van Service Providers die hun verbinding kwijt zijn met ons netwerk. Een Engineer is onderweg naar Amsterdam om dit te onderzoeken. De verwachte aankomsttijd is 8:00 uur.